Jizz nr 246

Helt galet hur länge jag (Julia) har hållt på detta jizz, bara för att han är så precious! Men nu när han får the spotlight i en hel vecka tycker jag att det passade alldeles utmärkt.

John Gomez
spelar i det amerikanska bandet The Summer Set (som jag har försökt att lyssna på, men de är inte bra). Han är vegetarian och älskar Animal Planet och Disney. Han verkar vara en så himla rolig och godhjärtad person! Klicka här för att ställa frågor till honom, och här för att läsa hans blogg.

Born: Scottsdale, Arizona
Date of birth: 8th of april, 1991 (!)
Height: ?
Known for: playing guitar, piano and singing back up vocals in The Summer Set




(De brukar driva med att han är lik Anne Frank)



Gullis!!

Kommentarer
Postat av: Miss L

Det är ju faktiskt helt sjukt att det finns en kille som ser ut som en blandning av hela DD!

2011-07-04 @ 06:38:02
Postat av: Anonym

JAA!! Menar ju det. Och alltså... skulle jag träffa honom, holy hell säger jag bara! Jizzzz in ma pants

2011-07-04 @ 10:38:57
Postat av: Mimmi

De borde driva med honom att han är lik DD ist.

2011-07-10 @ 19:36:06
URL: http://mlovegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0