Jizz nr 218

Mathias Bergh har länge legat i min mapp, som för er som inte vet heter "fab". Varför han legat och skrotat där så länge är för att jag inte var så förtjust i bilden jag hade på honom. Men nu när jag sett hans nyare foton är jag såld. Vacker är ordet jag väljer att beskriva honom som! Eftersom att han är en sån fin kille så värnar han om miljön också då han använder produkter från Burt's Bees (som jag inte har en aning om vad det är).

Ranked #9 by models.com

Born: Stockholm, Sweden
Date: 1987
Height: 1,87 m
Known for: rising star and being a hot swed











Det är alltså den här sista bilden som skrotat i fab-mappen


Kommentarer
Postat av: Isa

Sååå Milo! Speciellt på bild 4 och 9!!

2011-04-27 @ 22:41:31
Postat av: julia

ventimiglia??? wtf nej? haha

2011-04-27 @ 23:17:09
Postat av: Isa

Öh jo! Ser du andra bilden nerifrån??

2011-04-28 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0