SUPER-JIZZ-DAY-IN-PARIS-WEEKEND

Efter att ha varit nyfikna allt för länge fick vår vän Tinika gå fram och fråga vad de gjorde för något. Det skulle öppnas en ny butik där (som jag inte minns namnet på men expediterna är väldigt lättklädda och det är part-a) som killarna helt enkelt skulle göra reklam för.
Vi passade såklart också på att fota henne med killarna och jag fick förklara för dom vad en "Tinnie-pose" är för något!





Ser ni hur vår favorit (kallade honom Anthony) nu femte från vänter verkligen sattsar? Uppskattas verkligen!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHHAHAHAHAH!!! ÅHJHH Det bästa jag sett på jizzen! All regards till Tinika! <3

2011-05-22 @ 12:43:42
URL: http://mlovegreen.blogg.se/
Postat av: Hanna Nyberg

OH I LOVE THIS, promotar er sida i Paris just nu.

Btw, vart är denna underbara affär? kanske hinner springa in och kolla innan jag åker hem.

2011-06-05 @ 16:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0