RAPPERS WEEKEND



Oskar Linnros, har sedan ST (Snook-tiderna) varit en stor favorit för mig (J). Förutom att släppa två skivor med Snook, och producerat skivor till bland annat Veronica Maggio så har han (som ingen säkert har missat) nyligen släppt sin soloskiva Vilja Bli. Något som många inte vet om honom är att han var en lovande fotbollstalang som ung, och spelade i AIK's juniorlag.
http://www.oskarlinnros.se/nu

Nickname: Kihlen
Born: Sundbyberg, Stockholms län
Date of birth: 15th of August, 1983
Height:
Known for: Snook and his solo career




Peace & Love -07, där jag (Julia) var! En av de bästa
konserterna jag någonsin varit på.








Okej, sången är inte världsbäst, men jag jizzade sjukt mycket över
detta i somras! He's humpin' that mic fo sho.


Galet snygg i denna video.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0